بازیابی اطلاعات در نرم افزار حسابداری پرنس

 

در هنگام نیاز (آسیب دیدن و یا مفقود شدن و یا انتقال اطلاعات از سیستمی به سیستم دیگر)می توانید با مراجعه به گروه امکانات و کلیک بر روی بازیابی اطلاعات، اطلاعات قبلی خود را از روی فایل های پشتیبان بازیابی نمایید. در واقع از نسخه ای که قبلا پشتیبان تهیه کرده اید بایستی استفاده کنید تا کلیه اطلاعات شما به حالت قبل باز گردد.

 

Restore-1 آموزش بازیابی اطلاعات

 

  1. با کلیک بر روی آیکون مشخص شده در تصویر، پنجره ای باز می شود که از طریق آن می توانید یکی از فایل های پشتیبان را انتخاب نمایید.
  2. بر روی دکمه « بازیابی اطلاعات » کلیک کنید.
  3. چنانچه عملیات بازیابی اطلاعات موفقیت آمیز باشد، با پیغامی به کاربر اطلاع داده می شود.

 

Restore-1 آموزش بازیابی اطلاعات

 

توجه کنید که پس از بازیابی موفقیت آمیز، نرم افزار به صورت خودکار بسته می شود و بایستی مجددا نرم افزار را اجرا کنید.در هنگام تهیه کلیه فایل های پشتیبان، نحوه تهیه پشتیبان، ورژن نرم افزار، تاریخ و ساعت پشتیبان گیری ذخیره می شوند. در لیست ذیل می توانید لیست فایل های پشتیبان که هر کدام به گونه ای تهیه شده اند را مشاهده کنید. 

 

Restore-1 آموزش بازیابی اطلاعات

 

توجه: در هنگام بازیابی اطلاعات دقت کنید که مبادا اطلاعات اشتباه را بازگردانید. (توجه به این نکته ضروری است که بایستی فایل پشتیبانی که قصد بازگرداندن آن را دارید، با ورژن جاری نرم افزار شما یکسان باشد. در غیر اینصورت دیگر نمی توانید نرم افزار خود را اجرا کنید و بایستی برای حل کردن مشکل با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.)

 

نکته: قبل از بازیابی اطلاعات همواره به صورت خودکار از اطلاعات جاری شما پشتیبان تهیه می شود. در صورتی که در بازیابی اطلاعات اشتباه کردید و قصد داشتید به حالت قبلی بازگردید، به پوشه Backup در مسیر نصب نرم افزار مراجعه کنید و آخرین فایل پشتیبان که با نام BeforeRestore شروع شده است را بازگردانید.