Untitled-11 پشتیبانی

ما خدمات پشتیبانی را وظیفه اصلی خود می دانیم.

تیم پشتیبانی مهندسی پژواک سپاهان تمام توان خود را جهت ارائه هر چه بهتر خدمات پس از فروش و پشتیبانی خدمات نرم افزاری و سخت افزاری به کار گرفته است. در همین راستا خدمات زیر توسط این تیم ارائه شده و اعضای تیم همواره در تلاشند بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند:

  1. نصب، راه اندازی سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری در محل کسب و کار مشتریان
  2. چهار ساعت آموزش رایگان کار با نرم افزارها بصورت کاملا خصوصی ( یک ساعت در محل مشتری و سه ساعت در دفتر پژواک سپاهان)
  3. ارائه پشتیبانی تلفنی رایگان در ساعات کاری (ساعات ۹ تا ۱۷ شنبه تا چهارشنبه و ساعات ۹ تا ۱۴ پنج شنبه ها)
  4. ارائه خدمات پشتیبانی تلفنی رایگان در ساعات غیر کاری و روزهای تعطیل
  5. پشتیبانی و رفع ایراد اینترنتی رایگان توسط نرم افزارهای ارتباط از راه دور(مانند TeamViewer  و  AnyDesk )
  6. ارائه خدمات پشتیبانی رایگان در صورت حضور مشتریان در محل دفتر در ساعات اداری
  7. آمادگی حضور در محل مشتری و ارائه خدمات پشتیبانی در صورت هماهنگی مشتری با دفتر و تقبل هزینه حضور در محل توسط وی.
  8. ارائه سایر خدمات کامپیوتری از قبیل نصب سیستم عامل، رفع ایرادات سیستمی و… در محل مشتری یا دفتر با تقبل هزینه و هماهنگی با دفتر توسط مشتریان محترم

جهت ارتباط با پشتیبانی

شنبه تا چهارشنبه ( از ساعت ۹ تا ۱۷ ) ۰۹۱۳۷۳۸۶۹۴۹
۰۳۱۳۲۳۱۹۰۹۸
پنج شنبه ( از ساعت ۹ تا ۱۴ )
شنبه تا چهارشنبه ( از ساعت ۱۷ تا ۲۳ )  

۰۹۹۱۵۵۹۴۲۲۰

 

پنج شنبه ( از ساعت ۱۴ تا ۲۳ )
روزهای تعطیل ( از ساعت ۹ تا ۲۳ )